Rejestracja

Rejestracja 2024

Dziękujemy za udział w tegorocznej edycji Forum Rynku Zdrowia.

Jeżeli jesteś dziennikarzem, pracownikiem, lub współpracownikiem redakcji, prosimy o skorzystanie z poniższego formularza:

*Bezpłatny udział stacjonarny w części konferencyjnej wydarzenia przewidziany jest dla:

• Przedstawicieli administracji szpitali, zakładów opieki zdrowotnej oraz innych podmiotów udzielających świadczeń zdrowotnych (kadry zarządzającej, Dyrektorów placówek medycznych, Ordynatorów, Dyrektorów medycznych, Dyrektorów ds. ekonomicznych i administracyjnych, Kierowników działów),
• Pracowników naukowych ośrodków akademickich związanych z ochroną zdrowia,
• Przedstawicieli instytucji, organizacji non-profit związanych z sektorem ochrony zdrowia,
• Lekarzy oraz personelu medycznego,
• Przedstawicieli Ministerstwa Zdrowia,
• Przedstawicieli Narodowego Funduszu Zdrowia,
• Parlamentarzystów,
• Przedstawicieli administracji rządowej i samorządowej.

Z opłaty za uczestnictwo w Forum Rynku Zdrowia zwolnieni są Prelegenci i przedstawiciele Firm wspierających projekt komercyjnie (zgodnie z zakontraktowaną liczbą pakietów).

Pakiety Forum Rynku Zdrowia obejmują:

  Pakiet Standard
1990 PLN (+23% VAT)
Pakiet Premium
3290 PLN (+23% VAT)
Pakiet Online
udział w części konferencyjnej Forum Rynku Zdrowia* TAK TAK NIE
udział w wieczornej Gali i bankiecie towarzyszącym Forum Rynku Zdrowia NIE TAK NIE
dostęp do części cateringowej (przerwy kawowe, lunch) TAK TAK NIE
dostęp do komunikatora (możliwość umawiania spotkań) TAK TAK TAK
dostęp do wybranych transmisji live oraz retransmisji Forum Rynku Zdrowia TAK TAK TAK

*Koktajl z okazji jubileuszu 15-lecia Biura Rzecznika Praw Pacjenta - udział możliwy tylko dla uczestników o statusach: Premium, Prelegent.

Pakiety dostępu na Forum Rynku Zdrowia nie zawierają noclegów i transportu.

W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu: dostep@ptwp.pl
 
Zanim skorzystasz z pomocy konsultanta zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami:
 
1. Gdzie mogę zgłosić swój udział?

Rejestracja prowadzona jest na stronie internetowej wydarzenia w zakładce Rejestracja.

2. Czy mogę zapisać się w inny sposób?

Nie ma możliwości rejestracji w inny sposób niż przez stronę.

3. Do kiedy trwa rejestracja?

Rejestracja na udział online trwa do 22 października 2024 r. do godz. 15.00.

4. Jak wygląda proces rejestracji?

Po wejściu na stronę wydarzenia (zakładka Rejestracja) należy zapoznać się z informacją dotyczącą pakietów dostępu.
Załóż konto, podając swój adres mailowy.

• Mam już swoje konto:
Jeśli adres mailowy znajduje się w naszym systemie, otrzymają Państwo komunikat o możliwości zalogowania się z wcześniej podanym hasłem bądź opcję „Odzyskaj hasło”. W przypadku odzyskiwania hasła na podany adres mailowy zostanie wysłany kod jednorazowy, który należy wpisać w odpowiednie okno. Wpisz nowe hasło oraz je powtórz. Po zalogowaniu się na konto sprawdź poprawność danych osobowych i wybierz interesujące sesje tematyczne. Po zapisaniu się następuje przekierowanie do statusu zgłoszenia (Nowe – oczekuje na zatwierdzenie przez Organizatora). Oznacza to, że zgłoszenie zostało wysłane, konto jest aktywne, a zgłoszenie oczekuje na weryfikację przez Organizatora.

• Nie posiadam konta:
W przypadku kiedy adres mailowy nie widnieje w systemie, trwa proces zakładania nowego konta, czyli wpisanie swoich danych osobowych, stworzenie hasła oraz zaakceptowanie oświadczenia o danych osobowych. Po wpisaniu poprawnych danych zostanie do Państwa wysłany kod aktywacyjny (należy sprawdzić skrzynkę SPAM). Uwaga! Proszę nie wyłączać strony przeglądarki z rejestracją. Należy wybrać sesje tematyczne oraz zapisać się na Kongres. Po zapisaniu się następuje przekierowanie do statusu zgłoszenia (Nowe – oczekuje na zatwierdzenie przez Organizatora). Oznacza to, że zgłoszenia zostało wysłane, konto jest aktywne, a zgłoszenie oczekuje na weryfikację przez Organizatora.

5. Czym jest kod aktywacyjny?

Kod aktywuje wcześniej stworzone nowe konta osobie, która go nie posiadała. Jest to 6-cyfrowy ciąg liczb. Zostaje wysłany na podany adres mailowy.

UWAGA!!! Nie zamykaj okna, w którym należy wpisać kod.

6. W jaki sposób mogę się zalogować na swoje konto?

Aby ponownie zalogować się, należy kliknąć zakładkę Rejestracja, następnie kliknąć Zarejestruj się i odnaleźć opcję Twoje konto w prawym górnym rogu.

7. W jaki sposób mogę zmienić/poprawić dane uczestnika?

Opcja Edycja Danych jest dostępna na koncie uczestnika.

8. Czy wybór sesji jest obowiązkowy?

Wybór sesji jest obowiązkowy, bez dokonania tego wyboru nie będzie możliwości przejścia do następnych kroków rejestracji. Prosimy o zaznaczenie sesji, w której udziałem są Państwo zainteresowani.

9. Czy i w jaki sposób mogę dokonać zmian w wyborze sesji?

Opcja Wybór Sesji jest możliwa na koncie uczestnika.

10. W jaki sposób mogę zrezygnować z uczestnictwa?

Na koncie rejestracyjnym widnieje opcja Rezygnuję z udziału.

11. Czy po potwierdzeniu przyjęcia mojego zgłoszenia otrzymam jeszcze jakieś informacje?

Na podany adres mailowy przyjdzie wiadomość z informacjami organizacyjnymi. Wiadomość pojawi się na kilka dni przed wydarzeniem. Będzie zawierać kod kreskowy, który należy wydrukować lub okazać na urządzeniu mobilnym w celu zeskanowania.

12. Czy udział w Forum jest bezpłatny?*

Organizator podejmuje decyzję o bezpłatnym uczestnictwie w Forum na podstawie zgłoszenia rejestracyjnego z wyrażeniem zgody na przekazywanie informacji handlowych. Uczestnik nie chcący wyrażać takiej zgody ma jednak zapewnioną płatną alternatywę uczestnictwa na warunkach określonych w czasie rejestracji.

13. Kiedy będę mógł zakupić dodatkowy pakiet?

Zakup pakietu możliwy jest po weryfikacji zgłoszenia. Informacja o możliwości zakupu danego pakietu będzie zamieszczona w mailowym potwierdzeniu.

14. W jaki sposób mogę zakupić pakiet?

W mailowej wiadomości potwierdzającej zgłoszenie zamieszczone są specjalne linki pozwalające na zakup. Istnieją trzy formy płatności: pobranie faktury proforma, przelewy24 lub płatność kartą. Podczas transmisji online nie będzie możliwości zakupu pakietu na fakturę proforma.

15. Jak długo będę czekać na zmianę statusu po zakupie pakietu?

Zmiana statusu następuje po zaksięgowaniu płatności przez Organizatora.

16. Czy jest możliwość zakupu pakietu w dniu wydarzenia?

Będzie taka możliwość poprzez płatność kartą lub wystawienie faktury po zakończeniu wydarzenia.