Uprzejmie informujemy, że w związku z ogromnym zainteresowaniem tegoroczną edycją Forum Rynku Zdrowia liczba bezpłatnych pakietów stacjonarnych została wyczerpana - tym samym rejestracja na udział stacjonarny została zamknięta.
Zapraszamy do rejestracji na udział online, który obejmuje dostęp do transmisji live Forum Rynku Zdrowia.
Uczestnicy, którzy otrzymali vouchery Organizatora, Partnera lub Sponsora uprawniające do udziału stacjonarnego w wydarzeniu, będą mogli je wykorzystać w poniższej rejestracji (po przejściu na konto uczestnika).
W przypadku chęci zakupu pakietu zapraszamy do kontaktu: dostep@ptwp.pl
- 1. Gdzie mogę zgłosić swój udział?
-
Rejestracja prowadzona jest na stronie internetowej www.forumrynkuzdrowia.pl w zakładce Rejestracja.
- 2. Czy mogę zapisać się w inny sposób?
-
Nie ma możliwości rejestracji w inny sposób niż przez stronę.
Nie przyjmujemy zgłoszeń drogą mailową lub telefoniczną. - 3. Do kiedy trwa rejestracja?
-
Rejestracja na udział online trwa do 25 października 2022 r. do godz. 16.00.
- 4. Jak wygląda proces rejestracji?
-
Po wejściu na stronę www.forumrynkuzdrowia.pl do zakładki Rejestracja należy zapoznać się z informacją dotyczącą pakietów dostępu.
• Mam już swoje konto:
Jeżeli adres mailowy znajduje się w naszym systemie, otrzymają Państwo komunikat o możliwości zalogowania się z wcześniej podanym hasłem - w przypadku braku hasła proszę skorzystać z opcji „Odzyskaj hasło”.
Po zalogowaniu się na konto należy sprawdzić poprawność danych osobowych i wybrać interesujące sesje tematyczne. Po zapisaniu danych następuje przekierowanie do statusu zgłoszenia (Nowe – oczekuje na zatwierdzenie przez Organizatora).• Nie posiadam konta:
W przypadku braku konta w systemie, należy przejść proces zakładania nowego konta tj. wpisania danych osobowych oraz utworzenia hasła. Po wpisaniu poprawnych danych zostanie wysłany kod aktywacyjny (należy sprawdzić skrzynkę SPAM). Po aktywacji konta należy wybrać sesje tematyczne oraz zapisać się na wydarzenie.
Po zapisaniu danych następuje przekierowanie do statusu zgłoszenia (Nowe – oczekuje na zatwierdzenie przez Organizatora). - 5. Czym jest kod aktywacyjny?
-
Kod aktywuje nowo utworzone konto. Jest to 6-cyfrowy ciąg liczb, który zostaje wysłany na podany adres mailowy.
- 6. W jaki sposób mogę się zalogować na swoje konto?
-
Aby ponownie zalogować się, należy kliknąć zakładkę Rejestracja, następnie kliknąć Zarejestruj się i odnaleźć opcję Twoje konto w prawym górnym rogu.
- 7. W jaki sposób mogę zmienić/poprawić dane uczestnika?
-
Opcja Edycja Danych jest dostępna na koncie uczestnika.
- 8. Czy wybór sesji jest obowiązkowy?
-
Wybór sesji jest obowiązkowy, bez dokonania tego wyboru nie będzie możliwości przejścia do następnych kroków rejestracji. Prosimy o zaznaczenie sesji, w której udziałem są Państwo zainteresowani.
- 9. Czy i w jaki sposób mogę dokonać zmian w wyborze sesji?
-
Opcja Wybór Sesji jest dostępna na koncie uczestnika.
- 10. W jaki sposób mogę zrezygnować z uczestnictwa?
-
Na koncie rejestracyjnym widnieje opcja Rezygnuję z udziału.
- 11. Czy po potwierdzeniu przyjęcia mojego zgłoszenia otrzymam jeszcze jakieś informacje?
-
Na podany adres mailowy zostanie wysłana wiadomość z informacjami organizacyjnymi. Wiadomość pojawi się na kilka dni przed wydarzeniem.
Dla rejestracji stacjonarnej wiadomość będzie zawierać kod kreskowy, który należy wydrukować lub okazać na urządzeniu mobilnym w celu zeskanowania (przed wejściem na wydarzenie). - 12. Czy udział w Forum jest bezpłatny?
-
Udział w Forum Rynku Zdrowia w formule online jest bezpłatny.
Udział w Forum Rynku Zdrowia w formule stacjonarnej jest bezpłatny dla wybranych przedstawicieli (patrz: Rejestracja na udział stacjonarny). - 13. Kiedy będę mógł zakupić dodatkowy pakiet?
-
Zakup pakietu możliwy jest po weryfikacji zgłoszenia. Informacja o możliwości zakupu danego pakietu będzie zamieszczona w mailowym potwierdzeniu.
- 14. W jaki sposób mogę zakupić pakiet?
-
W mailowej wiadomości potwierdzającej zgłoszenie zamieszczone będą specjalne linki pozwalające na zakup. Istnieją trzy formy płatności: pobranie faktury proforma, przelewy24 lub płatność kartą.
- 15. Jak długo będę czekać na zmianę statusu po zakupie pakietu?
-
Zmiana statusu następuje po zaksięgowaniu płatności przez Organizatora.
- 16. Czy jest możliwość zakupu pakietu w dniu wydarzenia?
-
Będzie taka możliwość poprzez płatność kartą lub wystawienie faktury po zakończeniu wydarzenia.