Forum Rynku Zdrowia Forum Rynku Zdrowia

Prelegenci

A B C D F G H J K L Ł M N P R S T W Z
Paweł Kikosicki

Paweł Kikosicki

dyrektor, Centrum e-Zdrowia

Absolwent studiów magisterskich na kierunku Administracja na Uniwersytecie Łódzkim oraz studiów podyplomowych na kierunkach Zarządzanie satysfakcją klienta (SGH), Zdrowie publiczne oraz Personal brandingu i public relations (Collegium Humanum). Ukończył również studia MBA Zarządzanie w ochronie zdrowia (Collegium Humanum). Od września 2018 r. był związany z Narodowym Funduszem Zdrowia. Od września 2020 r. pełnił funkcję dyrektora Departamentu Obsługi Klientów.

W NFZ odpowiadał m.in za projekt Telefonicznej Informacji Pacjenta (800190590), czyli pierwszej, całodobowej i bezpłatnej infolinii, na której można uzyskać informację dotyczącą praw pacjenta oraz funkcjonowania systemu ochrony zdrowia w Polsce. Dyrektor Paweł Kikosicki wdrażał także infolinię Narodowego Programu Szczepień (989) oraz przygotowywał koncepcję i organizował stanowiska ds. profilaktyki i promocji zdrowia w salach obsługi oddziałów wojewódzkich NFZ. Pełnił nadzór nad stroną pacjent.gov.pl oraz – wspólnie z zespołem – koordynował współpracę z organizacjami pacjentów w formie Forum Organizacji Pacjentów. Nadzorował budowę w NFZ systemu do zarządzania relacjami z klientami (CRM). 

Centrum e-Zdrowia kieruje od lutego 2022 roku. Przygotował i wdraża wraz z zespołem pierwszą w historii CEZ Strategię rozwoju tej instytucji na lata 2023-2027. Odpowiedzialny za program poprawy dialogu z użytkownikami systemów oraz za transformację Centrum e-Zdrowia w kierunku organizacji opartej na założeniach customer experience (CX). 

Bierze udział w sesjach:

  •  

    E-zdrowie

    • Diagnoza stanu e-zdrowia w Polsce – realizowane projekty, planowane wdrożenia, zmiany i korekty
    • Zarządzanie placówką medyczną przy informatycznym wsparciu – wyzwania dla menedżerów
    • Elektroniczna dokumentacja medyczna – co się wydarzyło od 1 lipca 2021 roku i kolejne etapy wdrażania EDM
    • Trendy technologiczne – oczekiwania rynkowe, potrzeby środowisk medycznych
    • Pacjent w centrum – efektywna komunikacja
POWRÓT