Jolanta Nykiel
dyrektor biura zarządzania projektami
IMPEL FACILITY SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Absolwentka Wydziału Pielęgniarskiego Akademii Medycznej w Lublinie. W 2007 roku zdobyła specjalizację epidemiologiczną . W latach 1994-2000 aktywna zawodowo jako pielęgniarka oddziałowa w Podkarpackim Centrum Onkologii w Rzeszowie. Jednocześnie pracowała na rzecz samorządu pielęgniarskiego w Komisjach Okręgowej Izby Pielęgniarskiej w Rzeszowie. Od 2000 roku pełni funkcje kierownicze w firmie zajmującej się świadczeniem usług pomocowych i kompleksowego utrzymania czystości w szpitalach. W latach 2005-2017 Dyrektor Oddziału Impel Cleaning Sp. z o.o. Grupa Impel. Od października 2017 - do października 2019 roku Dyrektor Operacyjny Segmentu Opieka Zdrowotna w Optima Care Sp. z o.o. Spółka ta jest partnerem Grupy Impel i specjalizuje się w świadczeniu usług outsourcingowych dla opieki zdrowotnej. Od listopada 2019 zatrudniona w Spółce Impel Facility Services Sp. zo.o. na stanowisku Dyrektor biura zarządzania projektami gdzie mi. bierze czynny udział w opracowywaniu i wdrażaniu standardów oraz digitalizacji usług pomocowych i utrzymywania czystości w szpitalach.
Bierze udział w sesjach:
-
Zarządzanie szpitalami w czasach epidemii
- Zamknąć oddział dla koronawirusa, ale nie dla pacjentów – przegląd wyzwań
- Środki ochronne, triażowanie, organizacja pracy i przystosowanie obiektu do funkcjonowania w warunkach pandemii – ile to kosztuje?
- Jak skutecznie odmrażać przyjęcia planowe mimo pandemii koronawirusa
- Wpływ ograniczenia realizacji świadczeń na finanse szpitali – perspektywa zarządzających lecznicami i NFZ
- Optymalizacja kosztów funkcjonowania szpitali – przykłady rozwiązań
- Zarządzanie ryzykiem medycznym w czasach pandemii