Rosnąca liczba roszczeń pacjentów – proaktywna obsługa szkód medycznych – komunikacja z pacjentem a roszczenia odszkodowawcze
Zapobieganie zdarzeniom niepożądanym – współpraca z ubezpieczycielem
Wysoka jakość świadczeń – przestrzeganie procedur opłaca się wszystkim uczestnikom systemu
Odpowiedzialność zawodowa, cywilna i karna pracowników medycznych – czy w polskiej ochronie zdrowia jest szansa na wdrożenie modelu no-fault?
Rzecznik Praw Pacjenta
dyrektor ds. medycznych, TUW Polski Zakład Ubezpieczeń Wzajemnych
prezes, Polska Federacja Szpitali
członek Prezydium, Naczelna Rada Lekarska, dyrektor, Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego w Krakowie
prezes zarządu, HMS ASSISTANCE SPÓŁKA AKCYJNA
zastępca dyrektora ds. administracyjnych, Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla w Krakowie, adiunkt na Wydziale Lekarskim i Nauk o Zdrowiu, KRAKOWSKA AKADEMIA IM.ANDRZEJA FRYCZA MODRZEWSKIEGO
dyrektor biura ubezpieczeń plecówek medycznych, MERYDIAN BROKERSKI DOM UBEZPIECZENIOWY SPÓŁKA AKCYJNA
kierownik, I Klinika Położnictwa i Ginekologii, UNIWERSYTECKIE CENTRUM ZDROWIA KOBIETY I NOWORODKA WARSZAWSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
redaktor, Rynek Zdrowia